ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

Centrum handlowe VIVO! Krosno

wykres


Austriacki inwestor i deweloper Immofinanz rozpocznie w najbliższych tygodniach budowę VIVO! Krosno, tj. trzeciego w Polsce centrum handlowego pod marką parasolową VIVO!. Łączne koszty krośnieńskiej inwestycji szacowane są na około 34 miliony euro, natomiast za prace budowlane przy tej realizacji odpowiedzialny będzie Hochtief. Harmonogram projektu zakłada otwarcie VIVO! Krosno w IV kwartale 2017 roku. Lista przyszłych najemców tego centrum handlowego obejmuje m.in. tak znane marki jak Media Markt, H&M czy kino sieci Helios.


VIVO! Krosno powstanie przy ulicy Bieszczadzkiej, na działce o łącznej powierzchni sześciu hektarów. Centrum handlowe będzie miało powierzchnię najmu na poziomie ponad 21.000 m kw., a w jego skład wejdzie łącznie ok. 60 lokali usługowo-handlowych. Inwestycja w Krośnie będzie nie tylko trzecim obiektem handlowym pod marką VIVO! w Polsce, ale także łącznie jedenastym tego typu projektem na wszystkich rynkach kluczowych Immofinanz.


Wśród najemców, którzy zdecydowali się na otwarcie swoich sklepów w VIVO! Krosno, jest m.in. popularna i znana marka odzieżowa H&M, która zaprezentuje swoje najnowsze kolekcje na powierzchni 1.850 m kw., jak również międzynarodowa sieć specjalistycznych marketów elektronicznych – Media Markt, która wynajęła 1.200 m kw. w przyszłym krośnieńskim obiekcie. Co więcej, integralną częścią VIVO! Krosno będzie także czterosalowe kino sieci Helios z łącznie ponad 700 fotelami, które zajmie powierzchnię ok. 1.100 m kw. centrum handlowego.


- Dzięki odpowiedniemu spozycjonowaniu projektu i dopasowaniu jego formatu do lokalnych potrzeb, spotykamy się z bardzo dużym zainteresowaniem VIVO! Krosno. Jesteśmy zadowoleni z dynamicznego przebiegu procesu komercjalizacji. W międzyczasie podpisaliśmy wiele umów najmu, a kilkanaście kolejnych znajduje się na finalnym etapie negocjacji - skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations, Immofinanz Poland. - Podobnie jak przy innych galeriach VIVO!, naszym celem jest stworzenie w Krośnie obiektu, który nie tylko będzie kojarzył się z zakupami, ale także z rozrywką; nowego, stylowego ale także przyjaznego miejsca, w którym mieszkańcy będą chcieli przebywać i do którego będą wracać - dodała.


VIVO! to marka centrów handlowych. Koncepcja ta została opracowana z myślą o miastach z zasięgiem całkowitym umożliwiającym dotarcie do co najmniej 200.000 osób. Cechy charakterystyczne obiektów VIVO! to atrakcyjnie dobrany mix najemców w tym silne marki „anchor-owe”, jak również koncentracja na ofercie dedykowanej dla całej rodziny. Centra handlowe VIVO! to zwykle obiekty jednokondygnacyjne.


Krośnieńska inwestycja, jest drugą, po VIVO! Stalowa Wola, realizowaną przez Immofinanz wspólnie z partnerem tj. firmą Acteeum Group (udziały firm w projekcie kształtują się na poziomie: 85% Immofinanz i 15% Acteeum).


wykres


Źródło: Immofinanz

20.10.2016


Tagi: centrum handlowe, VIVO! Krosno


SPOTKANIA BIZNESOWE

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

foto

W naszym kraju zdecydowanie dominują mikrofirmy. Ich udział w strukturze wszystkich przedsiębiorstw wynosi aż 96%...

NIERUCHOMOŚCI - FIRMA DORADCZA

giełda

Na stronie Industrial.pl ­udostępniono pierwszy w Polsce Kalkulator Specjalnych Stref...


giełda

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rynku nieruchomości...

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZOBACZ I SKORZYSTAJ!

giełda

Komfort rodziców, zadowolenie maluchów, a przede wszystkim kształtowanie kultury spożywania rodzinnych...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

Wrocławskie Centrum Logistyczne oferuje do wynajęcia powierzchnie magazynowe...


KINNARPS - MEBLE

giełda

Nokia postanowiła stworzyć miejsce, w którym mogą spotkać się start-upy, innowatorzy oraz pasjonaci nowych technologii...

ZAREJESTRUJ SIĘ !!!

foto

16 października w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu odbędą się Dni Dewelopera...

IntraLog Poland 2020