ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Oferta O nas
renews.pl
spotkania biznesowe
 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT

Partnerzy:
WCL

Deutsche Asset Management przejmuje trzy outlety Fashion House

wykres


Firma Deutsche Asset Management (Deutsche AM), będąca częścią grupy Deutsche Bank, ogłosiła dzisiaj przejęcie trzech centrów outletowych należących obecnie do funduszu zarządzanego przez Peakside Capital. Chodzi o centra Fashion House w Warszawie, Sosnowcu i Gdańsku.


Portfolio Fashion House w Polsce składa się z trzech centrów outletowych o łącznej powierzchni przekraczającej 50 000 mkw. Wśród ponad 210 najemców oferujących zarówno luksusowe, jak i popularne marki międzynarodowe i krajowe, znajdują się m.in. Nike, Adidas, Puma i 4F. Obiekty, powstałe w większości w 2005 roku, cechują się interesującą architekturą, atrakcyjną lokalizacją, dogodnym dojazdem i dużą liczbą miejsc parkingowych.


Do zarządzania outletami Fashion House Deutsche AM zaangażował PRÔM – spółkę joint venture powołaną przez Peakside Capital i ROS Retail Outlet Shopping.


- Dzięki tej transakcji możemy zamknąć uruchomiony w 2007 roku fundusz Polonia Property Fund II Ltd, uzyskując jedocześnie atrakcyjne stopy zwrotu dla naszych inwestorów. Jako że sprzedawany portfel w dalszym ciągu posiada duży potencjał wzrostu, cieszymy się, że za pośrednictwem naszej spółki joint venture, nadal będziemy zaangażowani w ich rozwój. - powiedział Stefan Aumann, partner w Peakside Capital.


- Przejęcie portfolio outletów Fashion House uzupełnia nasze inwestycje w tradycyjne centra handlowe, otwierając nam tym samym drogę do kolejnych inwestycji z ekspozycją na mniejsze ryzyko– powiedział Georg Allendorf, dyrektor nieruchomości na Europę w Deutsche Asset Management. – Nabyte przez nas centra outletowe cieszą się w Polsce doskonałą rozpoznawalnością. Wraz z nowym zarządzającym, firmą PRÔM, będziemy wspólnie pracowali nad dalszym wzmacnianiem ich pozycji.


- Dziękujemy firmie Deutsche Asset Management za możliwość współpracy i realizacji wspólnej wizji - dodał Thomas Reichenauer, dyrektor zarządzający PRÔM. – Zamierzamy utrzymać ugruntowaną pozycję outletów poprzez umocnienie naszych relacji z markami oraz partnerami biznesowymi, a także nieustanne uatrakcyjnianie ofert dla klientów. PRÔM będzie w pełni odpowiedzialny za zarządzanie centrami od końca czerwca, po okresie przejściowym.


Na dzień 31 marca Deutsche Asset Management dysponował aktywami w wysokości 51 mld EUR (54,6 mld USD), Po nabyciu portfela Fashion House wartość polskich aktywów firmy wynosi 1,65 mld EUR.


Źródło: Deutsche Asset Management

12.06.2017


Tagi: Fashion House, transakcja