ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

Immochan zmienia nazwę na Ceetrus

wykres


Firma Immochan od 5 czerwca 2018 roku będzie działała pod nazwą Ceetrus. Rebranding jest symbolem zmian, które rozpoczęły się w przedsiębiorstwie dwa lata temu i odzwierciedla przekształcenie się firmy działającej na rynku nieruchomości komercyjnych w dewelopera nieruchomości wielofunkcyjnych.


Ceetrus, który jest obecnie właścicielem 393 centów handlowych na całym świecie, pragnie w ścisłym partnerstwie z regionami i zamieszkującymi je społecznościami tworzyć projekty łączące handel, budynki mieszkalne, biura oraz infrastrukturę miejską. Poprzez tworzenie zrównoważonych, inteligentnych, tętniących życiem przestrzeni, misją Ceetrus jest budowanie i rozwijanie więzi społecznych, które będą ożywiać miasta jutra.


Nowa wizja firmy wspierana przez pracowników

Miasta i ich okolice przekształcają się i reorganizują wokół budynków nowej generacji, które odzwierciedlają styl życia mieszkańców. Aby dostosować się do tej tendencji, dwa lata temu Ceetrus [czyt. sitras] rozpoczął, wraz z pracownikami i kluczowymi partnerami, globalną dyskusję nad swoim przyszłym modelem działalności. Tak narodziła się Wizja 2030. Obecnie staje się ona misją firmy Ceetrus, która chce łączyć ludzi poprzez tworzenie zrównoważonych, inteligentnych i tętniących życiem miejsc.


Kierując się nową wizją, Ceetrus z przedsiębiorstwa działającego na rynku nieruchomości komercyjnych, staje się globalnym graczem na szeroko rozumianym rynku nieruchomości. Aby lepiej odpowiadać na oczekiwania mieszkańców i uwzględniać specyfikę poszczególnych regionów, firma przekształciła swoją działalność – jest deweloperem, zarządcą, inwestorem i innowatorem.


Jako ważny, międzynarodowy gracz na rynku nieruchomości komercyjnych Ceetrus angażuje się na poziomie lokalnym w tworzenie i wprowadzanie życia do wielofunkcyjnych obiektów, sąsiadujących z osiedlami, biurami, hotelami, żłobkami, infrastrukturą miejską, miejscami odpoczynku, centrami kultury i ośrodkami ochrony zdrowia.


Nazwa reprezentująca nową aktywność firmy

Aby rozpocząć nowy rozdział w swojej historii i realizować długoterminowe plany, firma zdecydowała się na zmianę nazwy. W jej stworzeniu brali udział pracownicy firmy. Zależało im, aby nazwa jak najlepiej odzwierciedlała zmiany zachodzące w firmie. Ceetrus to nazwa, która odzwierciedla nową tożsamość firmy.


Ceetrus, dumny ze swojego DNA zakorzenionego w handlu, chce w przyszłości skupić się na współtworzeniu miast przyszłości. Nowa nazwa łączy w sobie angielskie słowa: city, jako arenę działalności, see – potwierdzającego dostrzeganie oczekiwań lokalnych społeczności i odpowiadanie na nie; trust – czyli zaufanie i odpowiedzialność oraz zaimek us – podkreślający współpracę i współtworzenie. „With citizens, for citizens” to hasło marki, która współtworzy z ludźmi, działa na rzecz ludzi – mieszkańców, społeczności lokalnych, pracowników, partnerów biznesowych.


- Jestem dumny, że nowa marka tak dobrze definiuje naszą działalność i odzwierciedla nasze plany. Jest to możliwe przede wszystkim dlatego, że została wypracowana wspólnie przez pracowników firmy. Ukazuje ich energię i nastawienie. Ukazuje po raz kolejny naszą spójność i umiejętność wspólnego budowania przyszłości firmy, która działa na rzecz jej otoczenia. Dzisiaj zapisujemy kolejną kartę w naszej historii. Niesie ona ze sobą nowe wyzwania, a najważniejszym z nich jest tworzenie miast przyszłości. Jesteśmy gotowi podjąć te wyzwania! – mówi Benoît Lheureux, CEO of Ceetrus.


- Pracę nad nową marką rozpoczęliśmy z całym zespołem ponad dwa lata temu. Wspólnie opracowaliśmy naszą Wizję 2030 oraz Human Project – projekt rozwoju pracowników i firmy. Wierzę, że społeczeństwo, które buduje więzi między ludźmi, tworzy lepszą przyszłość dla wszystkich. Działamy z myślą o społecznościach lokalnych. Hasło „with citizens for the citizens" to początek nowej drogi, na którą wkraczamy razem udziałowcami naszych wielofunkcyjnych projektów oraz partnerami biznesowymi w naszych centrach handlowych. Tworzymy zrównoważone, inteligentne i tętniące życiem miejsca z myślą o korzystających z nich ludziach – mówi Laurence Paquet, dyrektor generalna Ceetrus Polska.


Źródło: Ceetrus Polska

05.06.2018


Tagi: Immochan, rebranding


SPOTKANIA BIZNESOWE

WROCŁAW - BIURA KLASY A NA SPRZEDAŻ

foto

Na sprzedaż nowoczesne biura klasy A w nowopowstającym biurowcu SQ Business...

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZOBACZ I SKORZYSTAJ!

giełda

Łączymy sprzedających i kupujących na wspólnej...

KOWR WE WROCŁAWIU - NOWE OFERTY!

KOWR O/Wrocław prezentuje nieruchomości zabytkowe i grunty inwestycyjne, na które...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

WCL oferuje do wynajęcia obiekt magazynowy o pow. 1650 m2 z 12 bramami...

KINNARPS - MEBLE

foto

Zapraszamy do warszawskiego showroomu Kinnarps w nowej odsłonie. Zaktualizowana...

ZAINTERESOWANY? WEŹ UDZIAŁ!

foto

Firmy wierzą w swoje biura, na co wskazuje odnotowana w ostatnich dniach liczba zgłoszeń do konkursu...