ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

Vantage Development stawia na innowacyjną komunikację z klientami

wykres


Wprowadzenie elektronicznego biura obsługi klienta (EBOK) w czerwcu 2017 roku było ważnym krokiem dla spółki Vantage Development, usprawniającym proces komunikacji z klientami. Już wkrótce, dzięki wdrożeniu mobilnej aplikacji, osoby kupujące mieszkania u wrocławskiego dewelopera będą mogły m.in. zapisać się na odbiór mieszkania, pobrać fakturę czy złożyć wniosek o wydanie dokumentów za pośrednictwem telefonu.


Po raz kolejny Vantage Development jako lider rynku stawia na najnowsze rozwiązania w dziedzinie obsługi klienta. Już dziś proces zakupu mieszkania i związane z nim formalności są w dużej mierze zautomatyzowane. Wszystko dzięki systemowi Properto, zintegrowanemu z firmowym obiegiem dokumentów, systemem księgowym oraz stroną www. Funkcjonuje on na wiodącej platformie oprogramowania CRM – Salesforce, który zapewnia bezpieczeństwo, harmonijny przepływ danych i innowacyjne rozwiązania.


- Zdajemy sobie sprawę, że liczba i oczekiwania naszych klientów cały czas rosną, dlatego naszym celem jest udoskonalanie procesu deweloperskiego. Podobnie jest z EBOK, który przechodzi nieustanne zmiany. Obecnie po zalogowaniu się klient w jednej chwili uzyskuje dostęp do informacji na temat statusu swojej umowy i płatności, może pobrać dokumenty inwestycji lub zapisać się na wizytę na budowie czy zgłosić usterkę - mówi Alicja Czajer-Puchalska, kierownik sekcji sprzedaży.


Od momentu uruchomienia systemu z takiego sposobu komunikacji skorzystało już 76% klientów. Użytkownicy chętnie zapisują się elektronicznie na wydarzenia, organizowane przez dewelopera (930 osób) i składają wnioski w różnych sprawach (240).


Umowa w telefonie

Ze statystyk zgromadzonych przez dewelopera wynika, że już 37% ruchu na stronie www odbywa się poprzez urządzenia mobilne. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów powstała mobilna aplikacja, która sprawi, że komunikacja z deweloperem stanie się jeszcze prostsza.


- Klienci w każdej chwili będą mogli sprawdzić czy ich pieniądze wpłynęły na konto dewelopera, obejrzeć aktualny dziennik budowy czy znaleźć dane kontaktowe do swojego opiekuna w dedykowanym interfejsie. W wypadku usterek, wystarczy zrobić zdjęcie telefonem, a następnie dołączyć je do zgłoszenia, wysyłanego poprzez aplikację. Będzie również możliwość zapisania się na dni otwarte, odbiór mieszkania czy podpisanie umowy końcowej – mówi Łukasz Mieszkalski, menedżer IT Vantage Development.


Proces zakupu mieszkania od strony formalnej może wydawać się skomplikowany, jednakże dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii stał się bardziej uporządkowany. EBOK i aplikacja mobilna to proste narzędzia, które usprawnią dwustronną komunikację. Specyfika branży powoduje, że podpisanie umowy przedwstępnej jest najczęściej dopiero początkiem budowania wieloletniej relacji pomiędzy firmą a klientem. Vantage Development wie, że to wartość, w którą warto inwestować.


Aplikacja mobilna Vantage Development zostanie udostępniona klientom do końca lipca 2018 roku. Za jej przygotowanie, podobnie jak w przypadku systemu Properto odpowiada firma Enxoo.


Źród6o: Vantage Development

15.06.2018


Tagi: deweloper, aplikacja mobilna


SPOTKANIA BIZNESOWE

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

foto

Z przyjemnością informujemy, że nasz najemca, firma Talex S.A. oraz zarządzający...

WROCŁAW - BIURA KLASY A NA SPRZEDAŻ

foto

Na sprzedaż nowoczesne biura klasy A w nowopowstającym biurowcu SQ Business...

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZOBACZ I SKORZYSTAJ!

giełda

Łączymy sprzedających i kupujących na wspólnej...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

WCL oferuje do wynajęcia obiekt magazynowy o pow. 1650 m2 z 12 bramami...

KINNARPS - MEBLE

foto

Kinnarps Polska uruchamia wyprzedaż mebli biurowych poprzez sklep internetowy...