ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
spotkania biznesowe
 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT


Partnerzy:
WCL

Europejskie marki debiutują w Factory

Outletowe formaty europejskich marek debiutują na polskim rynku w centrach Factory. O kolejne lokalizacje zabiegają też salony, których oferta wyprzedażowa zyskała już ugruntowaną pozycję wśród klientów.


W Krakowie i warszawskim Factory Ursus pierwsze salony outletowe na polskim rynku otworzyła włoska marka O’Bag. To oryginalne torebki, ale również zegarki, bransoletki, okulary przeciwsłoneczne, a nawet obuwie i ubrania, wykonane z charakterystycznych materiałów, takich jak silikon, winyl czy tworzywo EVA. Produkty włoskich projektantów wyróżniają też oryginalne kształty, intensywne kolory i jak podkreślają jej autorzy - „100% Italian Design”.


W Factory Kraków po raz pierwszy w outletowej odsłonie zaprasza salon Under Armour &Keen, z ofertą odzieży sportowej nowej generacji oraz specjalistycznych butów i sandałów trekkingowych.


W stołecznym Factory Annopol do pierwszego salonu outletowego w naszym kraju zaprasza holenderski salon Hunkemöller. To propozycja wyjątkowej, damskiej bielizny dziennej i nocnej, inspirowanej najnowszymi trendami ze światowych pokazów mody. W centrum otwarty został również pierwszy w Warszawie outletowy salon Marc O’Polo – z modnymi ubraniami w miejskim stylu dla kobiet i mężczyzn, z segmentu premium.


- Znane, międzynarodowe marki nie po raz pierwszy decydują się na otwarcie salonów outletowych w Polsce właśnie w centrach zarządzanych przez Neinver – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director, Neinver. Nasi partnerzy biznesowi doceniają konsekwentną strategię zarządzania portfolio, międzynarodowe doświadczenia na wielu rynkach europejskich oraz stabilny poziom ważnych wskaźników w centrach Factory.


Źródło: Neinver

22.06.2018


Tagi: Factory, najemca