ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

Arcona Capital wprowadza nową markę obiektów handlowych

wykres


TUŻ TUŻ to nowa marka obiektów handlowych, której powołanie jest kolejnym etapem rozwoju portfolio funduszu Arcona Capital w Polsce. Za stworzenie brandingu odpowiedzialna była firma Buller & Frye. Został on w pierwszej kolejności wdrożony w Piotrkowie Trybunalskim, gdzie po rebrandingu na TUŻ TUŻ i częściowej wymianie najemców działalność wznowił właśnie obiekt handlowy przy Alei Wojska Polskiego.


Zapotrzebowanie na obiekty typu convenience ze strony klientów cały czas rośnie. To miejsca wpisujące się w rynkowe trendy, zgodne z potrzebami konsumentów, szczególnie tych zamieszkujących mniejsze miasta. Fundusz inwestycyjny Arcona Capital, odpowiadając na rosnący rynek nieruchomości handlowych w Polsce, powołał do życia nową markę TUŻ TUŻ. Proces jej tworzenia był w całości koordynowany przez warszawski oddział firmy.


- Wykreowanie nowej marki było jednym z kluczowych założeń strategicznych, gdy nabywaliśmy nasz polski portfel handlowych nieruchomości. Chcemy nią podkreślać charakter naszych obiektów. Chcemy być dostępni, pod ręką – chcemy być tuż tuż – mówi Mateusz Siejka, dyrektor zarządzający funduszu Arcona Capital. Założenia brandingu, za które odpowiada firma Buller & Frye, opierały się o koncept marki brzmiącej polsko, lokalnie. Niebiesko-zielona kolorystyka prezentuje się świeżo i optymistycznie.


Pierwszą lokalizacją TUŻ TUŻ został Piotrków Trybunalski. Położony wśród osiedli mieszkaniowych przy Alei Wojska Polskiego obiekt (o łącznej powierzchni ok. 2 500 m2 i blisko 100 miejscach parkingowych) ma stricte handlowy charakter. Mix najemców ma zaspokajać codzienne potrzeby zakupowe okolicznych mieszkańców. Jest sklep spożywczy – nowym operatorem została Biedronka, jest drogeria Rossman, a ponadto popularne Pepco, apteka, kwiaciarnia, jubiler, salonik prasowy Inmedio czy sklep zoologiczny. Nowym najemcą TUŻ TUŻ Piotrków Trybunalski został Madej Wróbel, sieć sklepów mięsno – wędliniarskich. Zarządcą obiektu jest firma Savills. Arcona planuje w ciągu najbliższych miesięcy przeprowadzić rebranding kolejnych swoich obiektów.


Źródło: Arcona Capital

06.08.2018


Tagi: obiekty handlowe, TUŻ TUŻ


SPOTKANIA BIZNESOWE

WROCŁAW - BIURA KLASY A NA SPRZEDAŻ

foto

Na sprzedaż nowoczesne biura klasy A w nowopowstającym biurowcu SQ Business...

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZOBACZ I SKORZYSTAJ!

giełda

Łączymy sprzedających i kupujących na wspólnej...

KOWR WE WROCŁAWIU - NOWE OFERTY!

KOWR O/Wrocław prezentuje nieruchomości zabytkowe i grunty inwestycyjne, na które...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

WCL oferuje do wynajęcia obiekt magazynowy o pow. 1650 m2 z 12 bramami...

KINNARPS - MEBLE

foto

Zapraszamy do warszawskiego showroomu Kinnarps w nowej odsłonie. Zaktualizowana...

ZAINTERESOWANY? WEŹ UDZIAŁ!

foto

Firmy wierzą w swoje biura, na co wskazuje odnotowana w ostatnich dniach liczba zgłoszeń do konkursu...