ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
spotkania biznesowe
 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT


Partnerzy:
WCL

Fabiana Filippi otwiera pierwszy salon w Polsce

Jedna z najsłynniejszych włoskich marek, specjalizujących się w ekskluzywnej modzie damskiej – Fabiana Filippi – już w trzecim kwartale tego roku otworzy swój pierwszy butik w Polsce. Na siedzibę swojego flagship-store firma wybrała budynek Ethos zlokalizowany w Warszawie przy placu Trzech Krzyży. To miejsce ulokowane w samym sercu stolicy Polska wyróżnia się ogromnym potencjałem rozwoju dla firm z sektora premium.


Fabiana Filippi uzupełni istniejącą ofertę na Placu Trzech Krzyży i w okolicy takich marek jak Ermengildo Zegna, Louis Vitton, Gucci, Tod’s czy Loro Piana.


Fabiana Filippi od ponad 30 lat urzeka kolejne pokolenia kobiet na całym świecie. Marka dostępna jest w 36 krajach w ponad 1100 sklepach multibrandowych i domach handlowych na całym świecie m.in. w najsłynniejszym luksusowym domu towarowym Harrods, a także w 50 własnych butikach w najważniejszych stolicach mody, np. w Mediolanie, Paryżu, Londynie, Tokio i Seulu.


Modową ofertę Ethosa także uzupełni salon Davide Lisfestyle, który otworzy tu butik typu shop in shop z prestiżowymi włoskimi markami takimi jak Loro Piana, Jacob Cohen, Kiton, Santoni czy Brunello Cuccinelli.


Prestiżowe marki coraz chętniej inwestują w Polsce, wykorzystując dobre perspektywy wzrostu. W Polsce od wielu lat przybywa bogatych i zamożnych Polaków. Jak wynika z najnowszego raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych”, w 2021 r. ich liczba wyniesie 1,6 mln osób, a ich łączny dochód wyniesie 381,1 mld zł (około 89 mld euro). Wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce w 2018 r. wyniosła 24 mld zł (około 5,6 mld euro) i wzrosła o 15 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. W 2018 r. średnia siła nabywcza mieszkańca Warszawy wyniosła 12 472 euro. Na decyzje zakupowe pozytywnie wpływa też rozwój turystyki. Według Warszawskiej Organizacji Turystycznej w 2017 r. Warszawę odwiedziło aż ponad 25 mln turystów (24 proc. więcej niż rok wcześniej), a dla ponad 15 proc. z nich zakupy były głównym celem wizyty.



Źródło: Kulczyk Silverstein Properties

21.02.2019


Tagi: Ethos, najemca