ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

Wzrost obrotów w centrach Designer Outlet

wykres


Średnio o 9% wzrosła sprzedaż w I półroczu 2019 r. w centrach Designer Outlet – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim. Wszystkie trzy centra odnotowały wzrosty sprzedaży pomimo ponad dwukrotnie mniejszej, wynikającej z ustawy, liczby niedziel handlowych.


- Podsumowaliśmy I półrocze 2019 r., w którym zmierzyliśmy się z zaostrzeniem przepisów o zakazie handlu w niedziele. Wszystkie trzy centra zarządzane przez PROM Peakside ROS Outlet Management zakończyły pierwszą połowę bieżącego roku ze wzrostami sprzedaży – średnio +9 procent w stosunku do tego samego okresu w roku 2018. Podejmujemy wiele wysiłków, aby ograniczyć negatywny wpływ ustawy zarówno na naszych klientów, jak i na najemców. Nasze działania przynoszą oczekiwane efekty - klienci przystosowują się do nowych realiów zmieniając przyzwyczajenia zakupowe, a najemcy chętnie współpracują, aby jeszcze bardziej podnieść jakość ich obsługi – mówi Ireneusz Homa, Dyrektor Centrum Designer Outlet Gdańsk.


Nie bez znaczenia dla dobrych wyników finansowych outletów jest stale powiększająca się oferta marek premium w Designer Outlet. Dzięki temu moda „z wyższej półki” staje się dostępna dla szerokiego grona klientów. Centra odpowiadają na potrzeby rynku i otwierają kolejne salony, w których można zrobić zakupy taniej niż w centrach regularnych.


Bardzo ważne jest aktywne zarządzanie centrami handlowymi. Indywidualne podejście i analiza wszystkich wskaźników pozwala na podejmowanie najlepszych decyzji biznesowych pozytywnie wpływających zarówno na wyniki finansowe Designer Outlet, jak i wszystkich najemców. Doskonałym przykładem jest salon Guess w Designer Outlet Gdańsk, którego obrót po powiększeniu powierzchni wzrósł w czerwcu o 170% w porównaniu do roku ubiegłego. Na uzyskanie optymalnych wyników finansowych wpływa również stałe poszerzanie oferty o lubiane przez klientów marki, jak Recman w Sosnowcu, GEOX w Piasecznie czy Tchibo w Gdańsku. PROM podejmuje też inne aktywności mające na celu poprawienie komfortu zakupów, np. zmiany aranżacji czy wystroju centrów, które są odpowiedzią na oczekiwania i opinie klientów, a także przeprowadza wnikliwą analizę jakości obsługi klienta.


Źródło: PROM Peakside ROS Outlet Management

11.07.2019


Tagi: Centra outletowe Designer Outlet , wyniki finansowe


SPOTKANIA BIZNESOWE

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

foto

W naszym kraju zdecydowanie dominują mikrofirmy. Ich udział w strukturze wszystkich przedsiębiorstw wynosi aż 96%...

NIERUCHOMOŚCI - FIRMA DORADCZA

giełda

Na stronie Industrial.pl ­udostępniono pierwszy w Polsce Kalkulator Specjalnych Stref...


giełda

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rynku nieruchomości...

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZOBACZ I SKORZYSTAJ!

giełda

Komfort rodziców, zadowolenie maluchów, a przede wszystkim kształtowanie kultury spożywania rodzinnych...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

Wrocławskie Centrum Logistyczne oferuje do wynajęcia powierzchnie magazynowe...


KINNARPS - MEBLE

giełda

Nokia postanowiła stworzyć miejsce, w którym mogą spotkać się start-upy, innowatorzy oraz pasjonaci nowych technologii...