ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

We Wrocławiu otworzono hotel nowej marki MGallery Hotel Collection

wykres


Grupa Accor rozwija w Polsce nową markę pięciogwiazdkowych hoteli butikowych - MGallery Hotel Collection. Dzisiaj pierwszych gości przywitał The Bridge Wroclaw MGallery na Ostrowie Tumskim. Natomiast w marcu 2019 roku uruchomiony został Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery.


The Bridge Wroclaw MGallery oferuje 184 pokoje (w tym 17 apartamentów), industrialną restaurację Craft z imponującą otwartą kuchnią i autorskimi potrawami oraz Craft Bar z oryginalnymi koktajlami. Hotel dysponuje niezrównanym widokiem z tarasu, salami konferencyjnymi, garażem podziemnym, wspaniałym ogrodem pełnym ziół oraz dostępem do rzeki.


Zainspirowany historią zabytkowego miasta, obiekt został wybudowany w najstarszej dzielnicy metropolii. Uznawany za oazę ciszy Ostrów Tumski, mieszczący się dawniej na wyspie, dziś jest integralną częścią miasta, w której można zregenerować się po intensywnym dniu. Nowoczesną bryłę hotelu tworzą surowe materiały – kamień, żelazo czy beton – które dzięki współczesnemu wzornictwu doskonale współgrają z krajobrazem gotyckiej i barokowej architektury. Mistyczną atmosferę The Bridge podkreślają elementy wystroju nawiązujące do symboliki Ostrowa Tumskiego. We wnętrzach króluje minimalizm wzbogacony o designerskie dodatki, a wyjątkowy klimat tworzą strzeliste okna, wypełniające pomieszczenia naturalnym światłem.


MGallery Hotel Collection to pierwsza stworzona przez międzynarodową grupę hotelową marka pięciogwiazdkowych hoteli butikowych. Zadebiutowała w 2008 roku pokazując zupełnie nowe oblicze nowoczesnego luksusu. Kultura i historia przenikają się w nich z nowoczesnym designem i sztuką współczesną, tworząc niepowtarzalną atmosferę, która zapewnia gościom niezapomniane wrażenia. Każdy hotel ma swoją unikatową osobowość i jest efektem twórczej pracy światowej sławy architektów i projektantów wnętrz. Dzięki temu obiekty MGallery zapraszają gości do świata fascynujących opowieści, błogiego odpoczynku i rytuałów oraz przeżywania chwil, które pozostają w pamięci na zawsze.


Jak podkreśla Joanna Świerkosz, VP Marketing & Guest Experience Eastern Europe w Grupie Accor: - MGallery jest propozycją dla gości pełnych pasji, oczekujących od hotelu wyjątkowego doświadczenia związanego z podróżowaniem i poznawaniem nowych kultur. Może być to pobyt w historycznej nieruchomości, możliwość obcowania ze sztuką i niespotykanym designem czy autentyczna, autorska kuchnia. Właśnie takie doznania oferują hotele MGallery – każdy opowiada inną historię, ma swój zapach, charakterystyczne przedmioty i rytuały czy dedykowaną ofertę kulinarną, a przede wszystkim - jest wpisany w krajobraz i tradycję miejsca, w którym się znajduje.


Obecnie kolekcję MGallery tworzy ponad 100 obiektów zlokalizowanych w 28 krajach na całym świecie. W regionie Europy Wschodniej hotele znajdują się w Pradze, Budapeszcie, Tarcinie nieopodal Sarajewa, a teraz również – we Wrocławiu i Krakowie. Kolejne otwarcia w najbliższych latach planowane są m.in. w Juracie oraz bułgarskim Płowdiw.


- Jesteśmy niezwykle dumni, że obok przepięknych obiektów w Czechach, na Węgrzech oraz Bośni, możemy rozwijać tę wyjątkową markę również w Polsce. Nowy hotel to zawsze ogromne wyzwanie, a nowa marka, to podwójna odpowiedzialność, ale i ogromna satysfakcja. Wierzę, że MGallery we Wrocławiu i Krakowie - ze swoją historią i klimatem, będą przez gości kochane tak samo, jak w przypadku już ponad 100 istniejących obiektów marki na całym świecie – dodaje Joanna Świerkosz.


Do jednego z najważniejszych filarów MGallery należy design i architektura. To właśnie poprzez projekt budynków i ich wnętrz – od lobby, restauracji, spa, po pokoje – każdy hotel opowiada inną historię. Nieruchomości mogą mieć klasyczny charakter, nawiązywać do konkretnej epoki lub być bardzo nowoczesne, jednak zawsze oddają klimat miejsca, gdzie są zlokalizowane. W przestrzeniach nie brakuje dzieł sztuki, designerskich mebli czy zaskakujących rozwiązań architektonicznych. Inspirując gości, hotele współpracują z artystami, organizują wernisaże i pokazy. Wrocławski MGallery, tworząc projekt wnętrz, zaprosił do współpracy architektów z pracowni Medusa Group, którzy doskonale uchwycili klimat mistycznego Ostrowa Tumskiego, uwzględniając nowoczesny charakter marki.


Każdy MGallery oferuje również szczerą, autorską kuchnię opartą na świeżych składnikach i produktach od lokalnych dostawców. W karcie goście znajdą dania i koktajle inspirowane danym hotelem.


Źródło: Accor

01.08.2019


Tagi: hotel, The Bridge Wroclaw MGallery, Ostrów Tumski


SPOTKANIA BIZNESOWE

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

foto

W naszym kraju zdecydowanie dominują mikrofirmy. Ich udział w strukturze wszystkich przedsiębiorstw wynosi aż 96%...

NIERUCHOMOŚCI - FIRMA DORADCZA

giełda

Na stronie Industrial.pl ­udostępniono pierwszy w Polsce Kalkulator Specjalnych Stref...


giełda

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rynku nieruchomości...

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZOBACZ I SKORZYSTAJ!

giełda

Komfort rodziców, zadowolenie maluchów, a przede wszystkim kształtowanie kultury spożywania rodzinnych...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

Wrocławskie Centrum Logistyczne oferuje do wynajęcia powierzchnie magazynowe...


KINNARPS - MEBLE

giełda

Nokia postanowiła stworzyć miejsce, w którym mogą spotkać się start-upy, innowatorzy oraz pasjonaci nowych technologii...

ZAREJESTRUJ SIĘ !!!

foto

16 października w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu odbędą się Dni Dewelopera...

IntraLog Poland 2020