ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
spotkania biznesowe
 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT


Partnerzy:
WCL

Nowe marki w Galerii Ostrowiec

Galeria Ostrowiec powitała siedmiu nowych najemców, a jesienią do tego grona dołączą dwie kolejne marki. Łączna powierzchnia najmu dziewięciu umów wyniosła blisko 1 300 m kw. Knight Frank jest agentem wyłącznym odpowiedzialnym za komercjalizację obiektu.


Galeria Ostrowiec to największe centrum handlowe w Ostrowcu Świętokrzyskim. Po powiększeniu, galeria oferuje powierzchnię prawie 20 000 m kw. Rozbudowa wiązała się z dopasowaniem wielkości do nowych standardów obecnych już marek LPP oraz CCC, wprowadzeniem dodatkowo marek Sinsay oraz ReKids, otwarciem nowych sklepów Pepco i Martes Sport. Dzięki tej inwestycji oraz odświeżeniu, centrum zyskało nowe oświetlenie, podłogi i meble w strefie gastronomicznej. W swojej ofercie Galeria Ostrowiec posiada bogate portfolio znanych marek i usług, które są reprezentowane przez 80 najemców. Do najemców galerii w ostatnim czasie dołączyły m.in. takie marki jak: Mango, Sizeer, Reporter Young. Jesienią sklepy otworzą W.Kruk, Ryłko i Prymus AGD. W nowej odsłonie i na większej powierzchni klienci będą mogli zrobić zakupy w salonie 4F.


Źródło: Knight Frank

04.09.2019


Tagi: Galeria Ostrowiec, najemca