ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

Cushman & Wakefield skomercjalizuje dodatkowe powierzchnie w pasażach/ sklepach Tesco w Polsce

wykres


Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield została wyłącznym agentem komercjalizującym dodatkowe powierzchnie, powstałe po przebudowaniu największych hipermarketów do formatu mniejszego hipermarketu kompaktowego.


Jednym z obserwowanych europejskich trendów na rynku powierzchni handlowych jest wzrost znaczenia mniejszych formatów handlowych. Nasycenie rynku w głównych aglomeracjach oraz widoczne zmiany w zachowaniu i oczekiwaniach klientów wpływają na zmiany w planowanej podaży obiektów handlowych, na którą w najbliższych latach będą się składać głównie małe centra typu „convenience”, parki handlowe i obiekty wielofunkcyjne. Analitycy Cushman & Wakefield wskazują, że 40% nowej podaży w Polsce w 2019 roku zostanie dostarczona na rynki, których populacja nie przekracza 200 000 mieszkańców.


Zmiany zwyczajów zakupowych Polaków (obserwowane również wśród mieszkańców innych części świata) polegające na dokonywaniu częstszych zakupów spożywczych w mniejszych supermarketach, dyskontach i sklepach osiedlowych zlokalizowanych blisko domu, wymusiły potrzebę optymalizacji w sieciach dużych hipermarketów spożywczych.


- Powierzchnia przy hipermarketach kompaktowych Tesco jest bardzo atrakcyjną propozycją dla najemców, którzy ustabilizowali już swoją pozycję na lokalnym rynku i szukają ciekawych ofert dalszej ekspansji. Z drugiej strony to również doskonała okazja dla nowych marek zainteresowanych wejściem do Polski. Korzystając z doskonale znanych konsumentom lokalizacji, będą mogły one otworzyć swoje pierwsze sklepy – powiedziała Lucyna Śliż, Associate, Dyrektor Rozwoju Biznesu, Dział Powierzchni Handlowych, Cushman & Wakefield.


- W pierwszym etapie proponujemy powierzchnie w 20, bardzo dobrych lokalizacjach, z dużą liczbą odwiedzających i silnymi obszarami oddziaływania – dodaje Lucyna Śliż.


Źródło: Cushman & Wakefield

24.09.2019


Tagi: Tesco, pasaże, komercjalizacja


SPOTKANIA BIZNESOWE

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

foto

W naszym kraju zdecydowanie dominują mikrofirmy. Ich udział w strukturze wszystkich przedsiębiorstw wynosi aż 96%...

NIERUCHOMOŚCI - FIRMA DORADCZA

giełda

Na stronie Industrial.pl ­udostępniono pierwszy w Polsce Kalkulator Specjalnych Stref...


giełda

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rynku nieruchomości...

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZOBACZ I SKORZYSTAJ!

giełda

Komfort rodziców, zadowolenie maluchów, a przede wszystkim kształtowanie kultury spożywania rodzinnych...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

Wrocławskie Centrum Logistyczne oferuje do wynajęcia powierzchnie magazynowe...


KINNARPS - MEBLE

giełda

Nokia postanowiła stworzyć miejsce, w którym mogą spotkać się start-upy, innowatorzy oraz pasjonaci nowych technologii...

ZAREJESTRUJ SIĘ !!!

foto

16 października w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu odbędą się Dni Dewelopera...

IntraLog Poland 2020