ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

SPAR Group chce uruchomić w Polsce sieć 400 sklepów w ciągu 5 lat

wykres


SPAR Group – wyłączny operator licencji SPAR na terenie Polski – planuje zbudowanie sieci 400 sklepów w ciągu 5 lat w Polsce. Bazą do budowania sieci Spar w Polsce będzie Grupa Piotr i Paweł, której sklepy zostaną poddane rebrandingowi i zmienią szyld na SPAR. Sieć będzie także rozwijać się w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami. Przewagą SPAR GROUP jest międzynarodowe doświadczenie, doskonała logistyka dostaw oraz dobrowolność i elastyczność współpracy z partnerami. Firma planuje także uruchomienie nowego centrum dystrybucyjnego w Polsce.


SPAR Group otworzyła nowy sklep EUROSPAR na terenie Warszawy. Z placówki o powierzchni sprzedaży około 2,5 tys. m² mogą już korzystać klienci Blue City To największe w całym centrum handlowym miejsce sprzedaży artykułów spożywczych. Wcześniej w tej lokalizacji znajdował się sklep sieci Piotr i Paweł, która stała się częścią SPAR Group.


- SPAR Group bardzo mocno angażuje się w polski rynek handlowy. Ważne dla nas są możliwości współpracy z dużą liczbą niezależnych detalistów – którzy często szukają dużego, wiarygodnego i stabilnego partnera. Szansą są wysokie poziomy konsumpcji w Polsce – przy czym polski konsument to klient świadomy, oczekujący produktów dobrej jakości i chętnie kupujący w dobrze zaopatrzonych sklepach. Naszą przewagą jest międzynarodowa sieć i doświadczenie – możemy zapewnić detalistom takie wyroby, które są niedostępne w innych placówkach. Mamy szerokie doświadczenie w sprawnej i efektywnej logistyce dostaw – co oznacza doskonałe i terminowe zatowarowanie sklepów. Dla detalistów to atut, który może istotnie wpływać na ich obroty i zwiększanie bazy klientów – powiedział Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep SPAR.


W październiku SPAR Group sfinalizował umowę przeniesienia własności udziałów spółki Grupa Piotr i Paweł sp. z o.o. Tym samym zrealizowane zostały założenia planu inwestycyjnego i wykonano decyzję UOKiK w sprawie koncentracji sieci. Sklepy Piotr i Paweł będą systematycznie zmieniać logo na SPAR i dołączą do międzynarodowego holdingu z wieloletnim doświadczeniem w sektorze detalicznym na świecie i w Europie.


SPAR Group – jako inwestor – wspiera Grupę Piotr i Paweł w zakresie spłaty zobowiązań, negocjacji umownych i rozwoju. Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z prawie 300 dostawcami. Zgodnie z planem, w systemie logistycznym jest już dostępnych ponad 6.500 produktów od prawie 500 dostawców, a do końca roku liczba produktów wzrośnie do 7.500.


Ponadto SPAR Group uruchomi w Polsce nowoczesne centrum dystrybucyjne dla obsługi detalistów. Prowadzone są już warsztaty z zespołem logistycznym oraz analiza potencjalnych lokalizacji. Nowe centrum logistyczne będzie uzupełnieniem i rozszerzeniem możliwości logistycznych wynikających z dotychczasowej infrastruktury Grupy Piotr i Paweł – w tym dwóch centrów magazynowych zlokalizowanych pod Poznaniem i Warszawą.


Źródło: SPAR Group

28.11.2019


Tagi: sklepy, SPAR, Eurospar


SPOTKANIA BIZNESOWE

BIK PARK WROCŁAW I

giełda

Najnowsza inwestycja Biura Inwestycji Kapitałowych wchodzi w ostatni etap realizacji...

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

giełda

Coraz intensywniejsza rozbudowa miast, potrzeba bezproblemowego...

NIERUCHOMOŚCI - FIRMA DORADCZA

giełda

Na stronie Industrial.pl ­udostępniono pierwszy w Polsce Kalkulator Specjalnych Stref...


giełda

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rynku nieruchomości...

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZOBACZ I SKORZYSTAJ!

giełda

Komfort rodziców, zadowolenie maluchów, a przede wszystkim kształtowanie kultury spożywania rodzinnych...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

Wrocławskie Centrum Logistyczne oferuje do wynajęcia powierzchnie magazynowe...


KINNARPS - MEBLE

foto

Głównym założeniem projektu biura Oticon zajmującego 5 piętro w biurowcu Q22...

IntraLog Poland 2020