ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Polityka prywatności Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

33 nowe sklepy w galeriach handlowych Carrefour

wykres


W 17 galeriach handlowych Carrefour Polska otwarto w tym roku 33 nowe sklepy, punkty usługowe i gastronomiczne. Wśród najnowszych są m.in. salon Diverse w Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu, sklep Hebe w centrum w Starogardzie Gdańskim oraz dwa sklepy ze zdrową żywnością sieci Organic Farma Zdrowia. Pierwszy już wzbogacił ofertę Galerii Morena w Gdańsku a drugi w najbliższych dniach zostanie otwarty w Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku.


W mazowieckich Galeriach Carrefour w Tomaszowie Mazowieckim i Żyrardowie powstały pierwsze w sieci Carrefour salony optyczne międzynarodowej sieci Brillen, która działa w USA i Unii Europejskiej. Sieć TEDi, oferująca szeroką gamę artykułów dekoracyjnych i gospodarstwa domowego, otwarła swój pierwszy sklep w galerii w Kaliszu. W centrach w Warszawie, Szczecinie i Grudziądzu otwarte zostały salony marki Czas na Herbatę, która jest największą siecią herbacianą w kraju. Z kolei Kraina Serów, pierwsza w Polsce sieć specjalistycznych sklepów z serami, jest najnowszą marką w gdańskiej Galerii Morena, największym centrum handlowym w portfolio Carrefour.


Swoje zaangażowanie w Galeriach Carrefour zwiększyły duże międzynarodowe i polskie marki jak: Calvin Klein, Rossmann, Pepco, Sizeer, Home & You czy Sinsay. Nowe salony sprzedaży otwarli operatorzy telekomunikacyjni: Orange, Plus i T-Mobile. Kolejny punkt uruchomiła również Poczta Polska.


We wszystkich centrach handlowych priorytetem sieci Carrefour jest bezpieczeństwo sanitarne klientów i pracowników oraz najwyższe standardy higieny. W trosce o odwiedzających i pracowników galerie zapewniają płyn do dezynfekcji, informują o zasadach bezpieczeństwa, sposobach korzystania z maseczek i rękawiczek oraz myciu i dezynfekcji rąk. Zadbano o częste sprzątanie obiektów i ich regularne dezynfekcje oraz monitoring liczby klientów przebywających w galeriach. Wszystko po to, by klienci byli bezpieczni.


Carrefour jest w Polsce właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. To galerie w dużych i średnich miastach, które łączy doskonała lokalizacja oraz zróżnicowany i dopasowany do lokalnych potrzeb tenant mix. Obiekty te przeszły w ostatnich latach modernizacje i remodeling by zapewnić klientom bezpieczne i przyjemne zakupy, a najemcom nowe możliwości rozwoju.


Źródło: Carrefour Polska

12.12.2020


Tagi: centra handlowe, galerie, najemcy, sklepy


BIURA DO WYNAJĘCIA W CENTRUM WROCŁAWIA

giełda

West Forum przy ul. Strzegomskiej to kompleks dwóch budynków o łącznej powierzchni biurowej...

NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE - AGENCJA DORADCZA

giełda

Corees Polska o agencja specjalizująca się w obsłudze rynku nieruchomości komercyjnych. W spektrum...

MAGAZYNY, BIURA, GRUNTY - FIRMA DORADCZA

giełda

Polska firma AXI IMMO Group od 11 lat dostarcza zintegrowane rozwiązania na rynku nieruchomości komercyjnych...

ZARZĄDZANIE ZADANIAMI - APLIKACJA

giełda

Pandemia koronawirusa gwałtownie przyspieszyła rozwój rynku aplikacji skierowanych...

BIK PARK WROCŁAW I

foto

Biuro Inwestycji Kapitałowych w 2020 roku podpisało umowy najmu na ponad 22 tys. m2...

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

giełda

Coraz intensywniejsza rozbudowa miast, potrzeba bezproblemowego...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

Wrocławskie Centrum Logistyczne oferuje do wynajęcia powierzchnie magazynowe...


KINNARPS - MEBLE

foto

Zadanie, które Galderma Polska powierzyła firmie Kinnarps dotyczyło zaprojektowania...