Nowe marki w ofercie Wroclavii

Od początku roku oferta handlowa Wroclavii wzbogaciła się o pięciu nowych najemców. W centrum został otwarty pierwszy na Dolnym Śląsku Butik Cyrkularny, w którym Kkienci mogą kupować ubrania i obuwie z drugiej ręki. Do Wroclavii zawitał także sklep Foot Locker - dedykowany miłośnikom sneakersów i odzieży sportowej, Guess Kids – oferujący odzież dziecięcą oraz Family Optic – salon optyczny. Wśród najemców gastronomicznych nowością jest ceniona od lat wrocławska marka - Dom Lodów Barton.
Obecnie na 64 tys. m² powierzchni Wroclavii znajduje się ponad 180 sklepów, restauracji, a także popularne miejsca rozrywki, takie jak kino Cinema City z jedynym na Dolnym Śląsku ekranem IMAX czy Sala Zabaw Fikołki. Klienci doceniają Wroclavię za staranny dobór sklepów – znajdują się tu zarówno duże, popularne marki, jak i brandy dostępne tylko tutaj, a także koncepty lokalne i szeroka oferta gastronomiczna. W 2021 r. we Wroclavii otworzyły się m.in. jeden z pierwszych w Polsce sklepów HalfPrice, pierwszy na Dolnym Śląsku oficjalny sklep LEGO®, pierwszy w tej części Polski salon Courir orz Max Premium Burgers.
Źródło: Unibail-Rodamco-Westfield
05.04.2022
Tagi: Wroclavia, najemca, sklep