ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Polityka prywatności Newsletter Reklama O nas
renews.pl
konferencja
 

Archicom nabył atrakcyjny grunt nad Odrą we Wrocławiu

wykres


Ogólnopolski deweloper stawia sobie za cel w najbliższej przyszłości budowę w skali roku 4 tys. nowych mieszkań. Aby jednak to osiągnąć spółka potrzebuje atrakcyjnego i bogatego portfolio gruntów pod inwestycję. Kolejnym krokiem w tym kierunku jest najnowsza transakcja sfinalizowana przez dewelopera w rodzimym Wrocławiu.


Transakcja o wartości 72 mln PLN dotyczy działki położonej przy ulicy Władysława Reymonta. Jej wyjątkowość podkreśla tzw. waterfront czyli położenie przy samej linii brzegowej Odry. Tym samym Archicom poszerza bank ziemi, co daje gwarancję wrócenia miastu zrewitalizowanego terenu o wysokiej jakości.


Nowy grunt nabyty we Wrocławiu zostanie przeznaczony pod realizację projektu mieszkaniowego wzbogaconego strefą handlowo-usługową. Zakup działki przy ulicy Władysława Reymonta jest postrzegany przez ogólnopolskiego dewelopera jako jego wkład w przywracanie stolicy Dolnego Śląska zrewitalizowanych terenów z jednoczesnym zachowaniem historycznych elementów i poszanowaniem przeszłości całej okolicy.


Źródło: Archicom

14.11.2023


Tagi: grunt inwestycyjny, transakcja, Wrocław, Reymonta, projekt mieszkaniowy


BIURA DO WYNAJĘCIA WE WROCŁAWIU

giełda

Firma Polmer Sp. z o.o. oferuje pomieszczenia biurowe wraz z salą konferencyjną...

CENTRUM LOGISTYCZNE MOUNTPARK WROCŁAW

foto

Mountpark Logistics rozpoczął inwestycję Mountpark Wrocław...

KINNARPS - MEBLE

giełda

Mondi Polska to dynamiczna firma rekrutacyjna, która stawia na budowanie...

BIK PARK WROCŁAW I

foto

Rozbudowa parku logistycznego pod Wrocławiem nabiera tempa. Obiekt powstaje zgodnie...

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

foto

Wrocławski Park Biznesu przy ul. Bierutowskiej uzyskał unikalny kompleks technologiczny...

CZEKAMY NA ZGŁOSZENIA REALIZACJI!

foto

Zakończyło się głosowanie internautów czternastej edycji Plebiscytu Polska Architektura XXL. Publiczność wybrała...