ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT

Partnerzy:
WCL

FACTORY Kraków i Futura Park budują strefę restauracyjną i zmieniają wnętrza

wykres


Centrum outlet FACTORY Kraków i park handlowy Futura zyskają nowoczesną strefę restauracyjną dla klientów. Rozpoczęły się też prace nad nową aranżacją wnętrz w całym obiekcie. Wszystkie zakończą się jeszcze w tym roku.


Krakowskie FACTORY wraz z parkiem handlowym Futura to autorski koncept NEINVER, łączący popularne centrum wyprzedażowe z parkiem handlowym.


- Budowa strefy restauracyjnej to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, którzy oprócz zakupów dobrych marek w niskich cenach, szukają też atrakcyjnej oferty gastronomicznej czy rozrywki – mówi Paulina Dudzik – dyrektor krakowskiego FACTORY i parku handlowego Futura. W ubiegłym roku łącznie ponad 5,7 mln klientów skorzystało zarówno z oferty outletowej jak i regularnego centrum. Z każdym rokiem notujemy również wzrost sprzedaży – dodaje.


Nowa strefa restauracyjna zostanie podzielona na specjalne części. Pierwsza będzie miejscem dla rodzin wraz z przylegającym do niej placem zabaw dla dzieci, sprzętem do gier i wyjątkowymi dekoracjami. Druga to miejsce na krótką przerwę w zakupach z jedzeniem do szybkiej konsumpcji. Kolejna będzie strefą relaksu - z kawiarnią i miejscem na odpoczynek.


Na obecnym etapie NEINVER nie ujawnia nazw nowych marek, które pojawią się na nowym „food courcie”. Oferta ma być zróżnicowana i dobrze dopasowana do profilu klienta krakowskiego FACTORY i parku handlowego.


Nowoczesne wnętrza - zmiany w interior designie

Poważne zmiany czekają również wnętrza całego obiektu. Nowy wystrój stawia na jasne, dodające światła i przestrzeni kolory - biel połączoną z szarością i naturalną zieleń. - Trwają prace malarskie, już w czerwcu rozpoczniemy kompleksową przebudowę toalet, zaś latem wymianę posadzki. Unowocześnimy równocześnie pokoje dla rodziców z małymi dziećmi – dodaje Paulina Dudzik.


Zmieni się również wygląd wejścia do części parku handlowego Futura. Zamontowany zostanie także nowy ciąg schodów ruchomych, co ułatwi klientom zakupy i przejście do nowej strefy restauracyjnej. W pasażach handlowych ustawione zostaną strefy wypoczynku, z wygodnymi kanapami i zielenią.


W związku z remontem, na nowe aranżacje zdecydowało się także wiele sklepów. Klientów FACTORY Kraków przywitają zatem salony outletowe w nowych konceptach.


Krakowskie FACTORY mieści dzisiaj ponad 100 sklepów z atrakcyjną ofertą outletową, głównie z segmentu mid - mass market, w obszarze mody damskiej i męskiej, butów, sportu czy akcesoriów. Oferta centrum zawiera też marki premium, jak Calvin Klein, Guess czy Tommy Hilfiger. Futura Park natomiast gromadzi 26 sklepów z ofertą w regularnych cenach. Łączna powierzchnia dwukondygnacyjnego obiektu to 41 500 m. kw. Na klientów czeka 1400 miejsc parkingowych.


Źródło: Neinver

24.04.2017


Tagi: Factory Kraków