ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Oferta O nas
renews.pl
spotkania biznesowe
 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT

Partnerzy:
WCL

Nowa koncepcji Galerii Młociny

wykres


Więcej rozrywki, miejsc spotkań, rekreacji i gastronomii oraz lepsza ekspozycja najemców i wygodny parking. Kilka dni po przejęciu – Echo Investment i Echo Polska Properties (EPP) prezentują Galerię Młociny w nowej odsłonie.


- Galeria Młociny to największy powstający właśnie obiekt rozrywkowo-handlowy w Warszawie. Zależy nam na tym, by jego koncepcja była zgodna z przyjętą przez nas zasadą tworzenia miejsc spotkań, pełnych energii i oferujących wiele funkcji. W pierwszym etapie prac projektowych skoncentrowaliśmy się na wprowadzeniu większej liczby udogodnień dla przyszłych najemców i klientów. Pracujemy nad ostatecznym kształtem elewacji budynku oraz aranżacją wnętrz. Poszerzamy ofertę gastronomiczną i rozrywkową galerii. Zależy nam na tym, aby bryła Galerii Młociny doskonale wkomponowała się w otaczające je zielone tereny Młocin. Wprowadziliśmy także istotne zmiany na parkingu, dzięki czemu poruszanie się po nim będzie zarówno bezpieczne, jak i bardzo intuicyjne i komfortowe. Poprawiliśmy komunikację pomiędzy poziomami galerii zmieniając lokalizację schodów ruchomych. Zamierzamy też zrewitalizować tereny zielone wokół obiektu – mówi Marcin Materny, członek zarządu i dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.


- Sporo uwagi poświęciliśmy lepszej ekspozycji najemców. Świetne wrażenie zrobią efektowne, wysokie witryny w nowej alei mody na poziomie pierwszym, doskonale widoczne z pozostałych poziomów obiektu. W części wschodniej – powstanie przestronny plac dedykowany rekreacji i rozrywce połączony z zewnętrznym patio z widokiem na zielony park. Plac rekreacyjno-rozrywkowy będzie kontynuowany na wszystkich poziomach galerii. Rozbudowaliśmy również ofertę gastronomiczną, obok popularnych restauracji i kawiarni, Galeria Młociny zaoferuje również szeroki wybór lokalnych konceptów gastronomicznych, a także wiele lokali z obsługą kelnerską. Będą to miejsca odpowiednie zarówno na szybkie biznesowe lunche, jak i długie spotkania z przyjaciółmi i rodziną. Strefa restauracyjna zostanie otwarta szklaną witryną z widokiem na zielony dach. Przyjazny, taras z zielenią na dachu będzie wyposażony w nowoczesne i komfortowe strefy wypoczynkowe. Odpowiednią architekturę zieleni uzupełni przyjemny widok na pobliski Las Młociński. Nie zapomnieliśmy również o najmłodszych: na dachu znajdzie się park trampolin, a obiekt zostanie wyposażony w dodatkowy, nowoczesny plac zabaw. – dodaje Materny.


Michał Świerczyński, członek zarządu EPP, właściciela większościowego obiektu, komentuje: ‘Galeria Młociny to nasz pierwszy projekt w Warszawie - jednym z najważniejszych rynków handlowych w Polsce. Nieruchomość doskonale wpisuje się w strategię rozwoju EPP, która zakłada inwestycje w nowoczesne dobrze zaprojektowane centra handlowo-rozrywkowe i obiekty o funkcji mieszanej w dużych miastach.


Galeria Młociny znajduje się tuż obok ważnego węzła transportu obsługującego dynamicznie rozwijającą się dzielnicę mieszkaniową, z którego korzysta 40 tys. osób dziennie. Echo Investment jest właścicielem 30 proc. Galerii Młociny i odpowiada za przygotowanie odświeżonej koncepcji obiektu, jego budowę oraz najem. Większościowym udziałowcem jest spółka Echo Polska Properties, właściciel portfolio centrów handlowych i biurowców w Polsce, która po otwarciu Galerii Młociny będzie odpowiadała za zarządzanie obiektem.


Galeria Młociny to inwestycja handlowo-biurowa o łącznej powierzchni najmu 82 000 mkw., z czego 71 000 mkw. przeznaczono na handel, rozrywkę i gastronomię. W obiekcie zaplanowano nowoczesne kino, klub fitness, rozbudowaną strefę food-court, a także centrum medyczne. Galeria jest już w 60 proc. wynajęta. Wśród kluczowych marek modowych znajdziemy m.in. grupę Inditex: Zara, Zara Home, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho, a także: Van Graaf, H&M, C&A, CCC, Wojas, Sephora, Douglas, The Body Shop i MAC. Umowy podpisano również m.in. z Intermarche, Jysk, RTV Euro AGD, Go Sport, Martes Sport, SMYK oraz z siecią kinową CINEMA 3D i klubem fitness Calypso. Budowa pierwszej fazy rozpoczęła się w październiku 2016 r., a zakończenie budowy przewidziane jest na I kwartał 2019 r.


Źródło: Echo Investment SA i Echo Polska Properties

08.06.2017


Tagi: sklepy