ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Polityka prywatności Newsletter Reklama O nas
renews.pl
konferencja
 

GXO publikuje wyniki globalnego badania dotyczącego trendów w e-commerce

wykres


GXO Logistics, Inc. (NYSE: GXO), największy na świecie operator logistyki kontraktowej opublikował dziś wyniki swojego najnowszego, globalnego badania dotyczącego trendów w e-commerce oraz w zwrotach. Badanie przedstawia trendy w zwyczajach zakupowych konsumentów i zachowaniach detalistów oraz zależności między rozwojem e-commerce a większą liczbą zwrotów.


Kluczowe wnioski płynące z badania:


- 72% detalistów inwestuje w procesy zarządzania zwrotami.


- Ponad jedna czwarta detalistów zainwestowała ostatnio w dodatkową powierzchnię magazynową.


- 57% konsumentów twierdzi, że posiadanie zrównoważonego programu zwrotów jest ważnym czynnikiem podejmowania decyzji przy dokonywaniu zakupów online.


- W ciągu ostatnich 12 miesięcy:

  • 36% detalistów stwierdziło wzrost liczby zwrotów online.
  • 37% detalistów przyznało, że zwroty zwiększyły ich koszty operacyjne.
  • 42% konsumentów potwierdziło, że zwróciło przynajmniej jedną sztukę odzieży zakupionej online.

Richard Cawston, Prezes GXO w Europie, powiedział: - Obserwujemy dynamiczny rozwój outsourcingu wśród detalistów. Pragną oni pozbyć sie ryzyka związanego z ich łańcuchami dostaw. Poszukują takiego partnera logistycznego, który dzięki zaawansowanej technologii i skali działania, będzie wspierał rozwój ich biznesów e-commerce. Szczególnie wobec coraz większego zapotrzebowania w obszarze zarządzania zwrotami, dlatego że wymagją one zastosowania specjalistycznej technologii do optymalizacji zapasów.


GXO wspiera swych klientów w dostosowaniu się do dynamicznego rozwoju e-commerce zapewniając rozwiązania dotyczące logistyki zwrotów na wielką skalę. Aż 35% towarów kupionych online jest zwracanych. Przewiduje się, że zapotrzebowanie na usługi logistyki zwrotów wzrośnie w znaczacy sposób. Krajowa Federacja Handlu Detalicznego (NRF) prognozuje, że wydatki w tym obszarze wzrosną do 604 mld $ do 2025 roku. Konsekwentna automatyzacja centrów logistycznych GXO zapewnia coraz większą skuteczność, szybkość i bezpieczeństwo. Dzięki zastosowaniu własnego oprogramowania oraz eksperckiej wiedzy w zakresie projektowania łańcuchów dostaw GXO może tworzyć dedykowane, zautomatyzowane rozwiązania odpowiadające konkretnym potrzebom i prognozwać przyszłą wielkość zwrotów produktów.


Przedstawione wnioski pochodzą głównie z dwóch badań zleconych przez GXO i przeprowadzonych przez Statista. Dane dotyczące detalistów zostały zebrane od 360 respondentów reprezentujących firmy różnej wielkości w USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Hiszpanii. Dane konsumenckie pochodzą od około 4,000 respondentów z różnych grup demograficznych. Wyniki zostały uzupełnione o wewnętrzne dane GXO oraz informacje kontekstowe ze źródeł zewnętrznych.


wykres


Źródło: GXO Logistics

18.08.2021


Tagi: logistyka kontraktowa, e-commerce


BIURA DO WYNAJĘCIA WE WROCŁAWIU

giełda

Firma Polmer Sp. z o.o. oferuje pomieszczenia biurowe wraz z salą konferencyjną...

CENTRUM LOGISTYCZNE MOUNTPARK WROCŁAW

foto

Mountpark Logistics rozpoczął inwestycję Mountpark Wrocław...

KINNARPS - MEBLE

giełda

Mondi Polska to dynamiczna firma rekrutacyjna, która stawia na budowanie...

BIK PARK WROCŁAW I

foto

Rozbudowa parku logistycznego pod Wrocławiem nabiera tempa. Obiekt powstaje zgodnie...

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

foto

Wrocławski Park Biznesu przy ul. Bierutowskiej uzyskał unikalny kompleks technologiczny...

CZEKAMY NA ZGŁOSZENIA REALIZACJI!

foto

Zakończyło się głosowanie internautów czternastej edycji Plebiscytu Polska Architektura XXL. Publiczność wybrała...